Warning: Parameter 2 to qtranxf_excludeUntranslatedPosts() expected to be a reference, value given in /var/www/marketingovemysleni/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298

Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /var/www/marketingovemysleni/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298

Warning: Parameter 2 to qtranxf_excludeUntranslatedPosts() expected to be a reference, value given in /var/www/marketingovemysleni/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298

Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /var/www/marketingovemysleni/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298
Jak funguje marketingové myšlení?

Jak funguje marketingové myšlení?


Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/marketingovemysleni/wp-content/themes/bierbaum/fw/core/core.reviews.php on line 214

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/marketingovemysleni/wp-content/themes/bierbaum/fw/core/core.reviews.php on line 214

Jak pracujeme my?

  • Zajímáme se o Vás osobně. Vaše osobní cíle, motivaci a případně minulost, která může vytvářet určité překážky. Hledáme Vaše silné stránky a budujeme Váš osobní marketing právě na nich.
  • Víme, že firma je úplným odrazem majitele. Váš postoj se promítne do všech aspektů podnikání, ať už jde o peníze nebo lidi.
  • Zaládáme si na tom, aby každá schůzka byla pro Vás obohacující.
  • Marketingové strategie řešíme až když Vás dostatečně poznáme a porozumíme vaši vizi.
  • Pomůžeme Vám najít a definovat „proč“ a vylepšit „jak„.
  • Pomáháme klientům budovat firmu, která bude úspěšná i v budoucnu.
  • Implementujeme technické nástroje, které podporují marketing a automatizaci procesů.

 

Chcete vědět vic? Kontaktujte nás!

Jak pracují ostatní a proč to není dobře?

  • Marketingové agentury se Vás zeptají na cíle. Jenže ty mají všichni stejné – víc klientů. Strategie, kterou Vám navrhnou proto používají i pro ostatní klienty.
  • Marketingové strategie agentur jsou velmi obecné, nemusí být v souladu s Vašimi zájmy a s tím co děláte rádi. A také proto většina z nich nebude dobře fungovat.
  • Agentury typicky řeší „jak„. To je v pořádku, pokud máme jasné „co“ a „proč“. Pokud nemáme, nástroje a strategie nás nikam nedovedou, protože nevíme kam jdeme. „Víc klientů“ a „větší zisk“ obvykle není to co opravdu chceme! Tuhle myšlenku nám vsugerují až naši dodavatelé.
  • Většina marketingových agentur se chlůbí velkými korporátními klienty. Jenomže menší firmy operují v zásadně jiném prostředí. Zkopírovat marketing velké firmy vždy vede jenom k utracení peněz bez reálných výsledků.
  • Agentury dávájí důraz na výsledky a metriky, které můžou být zavádějící.